dinsdag 18 oktober 2011

Lef!

Tot mijn grote verrassing is er een nieuw tijdschrift op de markt: Lef magazine. Zaterdag heb ik er een gekocht. Wat ik tot nu toe heb gelezen, spreekt mij, eetverslaafde, bijzonder aan. Een aanrader voor iedereen die iets met een verslaving of een verslaafde te maken heeft. Openheid over verslavingen, duidelijkheid over verslaving als ziekte, respect voor de mens achter de verslaafde, interessante artikelen en boeiende verhalen! Ik vind de titel geweldig. Je moet echt lef hebben om zoiets uit te geven en ik vind het gedurfd om met een oplage van 20.000 te beginnen. Mij hebben ze al overtuigd van de waarde van hun blad. Was dit er maar eerder geweest. Het zal zeker een positieve bijdrage leveren aan de discussie rond verslavingen en de mens achter de verslaafde!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten